24.07.2015

Idealny podkład na Lato

Hej

Dzisiaj taki trochę inny post dawno już takiego nie robiłam, otóż od pewnego czasu mam problem z dobraniem odpowiedniego podkładu na porę letnią. Stosowałam już kilka podkładów i wszystkie na początku dawały zadowalający efekt, dopiero po czasie zaczynały się komplikacje...
Z racji że mam dość jasna karnacje nie wszystkie podkłady współgrają z moją cerą.
Przedstawię Wam kilka stosowanych przeze mnie podkładów i podkład który stosuję aktualnie.

Revlon Colorstay
110 Ivory
Podkład po tygodniu stosowania był nawet ok, potem zaś zaczął wysuszać skórę i zbierał się w kącikach nosa co było bardzo uciążliwe. 
Cena : ok 60zł
Poleciłabym : Nie



Astor
100 Ivory
To był zaś 2 stosowany przeze mnie podkład, byłby dobry gdyby nie zostawiał żółtych plam i tworzył efektu maski. Jedyny plus krył dobrze i stosunkowo długo utrzymywał się na skórze.
Cena : ok 35 zł
Poleciłabym : Niebardzo


Zdesperowana sięgnęłam po podkład z niższej półki i póki co to jest mój strzał w dziesiątkę. Aktualnie używam podkładu z Miss Sporty 001 Ivory. Cena nie jest wygórowana bo w Rossmanie zapłaciłam za niego jedyne 16 zł. Kryje bardzo dobrze, nie wysusza skóry , łatwy w aplikacji i utrzymuje się do 14-16 godzin. Nie daje efektu maski , dopasowuje się do odcienia skór, jak dla mnie naprawdę ok.
Jedyną przeszkodą są dla niego popękane naczynka w okolicach skrzydełek nosa, i tu mam nadzieję przyjdzie z pomocą podkład firmy Efektima. Dużo czytałam na jego temat i oglądałam kilka recenzji na Youtube, posiada on lekko oliwkowy kolor, który maskuje popękane naczynka jak i zaczerwienioną skórę. Do tego podkład ma działanie nawilżająco - ujędrniające, posiada kwas hialuronowy , kolagen i elastynę dzięki czemu nasz askóra powinna wyglądać na wypoczętą. Posiadam go w najjaśniejszym odcieniu. Cena tez nie wygórowana tego podkładu bo zaledwie 14 zł w Rossmanie, więc czemu miałabym nie spróbować ? :)
Nie wiem może to będzie następca obecnego podkładu ? Któraś  z Wa ma? Poleca ?
Jakie są wasze opinie na temat tych wszystkich podkładów? 
Dajcie znać :)


Do następnego ! :*