25.06.2015

Summer is COMING !

hej!

Lato kalendarzowe już dawno za nami, lecz to prawdziwe lato jeszcze nie przyszło a jak wiadomo każdy chce na plaży wyglądać dobrze - a poprawa sylwetki w czasie pozostałym do upragnionych upalnych dni jest całkiem możliwa! Sama bym chciała trochę zmienić ale moja budowa mi nie pozwala na zmianę wszystkiego, czego w sobie nie lubię? Masywnych ramion ( barczysta baba ;D), dużych boczków i ud. Przymierzam się od jakiegoś czasu do popularnego wyzwania robienia przysiadów przez 30 dni, ale wiadomo ciężko idzie ,nie zawsze się znajdzie czas lub chęci. Co nie oznacza że całkowicie się poddałam. o Nie ! :)




Mam dla was również parę rad  których warto się trzymać aby osiągnąć lepsze efekty :

* Picie ok. 2 litrów wody dziennie (może być z cytryną)
* Jedzenie 5 posiłków dziennie, mniej więcej w podobnych odstępach czasu
*Odstawienie słodyczy, fast foodów, wszelkich słodzonych napoi, smażonego ciężkiego jedzenia
* Picie codziennie  młodego jęczmienia ( krąży dobra opinia o nim więc sama spróbuję)
*Treningi 3-4 razy w tygodniu dopasowane odpowiednio do partii ciała które chcemy wypracować
*Spożywanie owoców takich jak jabłka, gruszki, cytrusy czy wiśnie ( m.in. oczyszczają organizm )

A poniżej mam dla was kilka prostych ćwiczeń na ramiona , brzuch , uda i pośladki :)



Plank ( tzw deska )



Damskie pompki



Unoszenie bioder


I ćwiczenie pozornie banalne stawanie na palcach co rozbudowuje mięśnie łydek , ud i pośladków :)

A oto w czym ćwiczę :





Koszulka / T-shirt - Adidas Originals
Legginsy - Adidas originals
Buty / Boots - Nike lunar Klik
Mata - Decathlon


Do następnego! :*