22.05.2015

Happy Mother's Day!

Hej


Ah! Automatycznie humor się poprawia gdy za oknem taka piękna, wiosenna pogoda. Wychodząc w tym stroju myślałam, że będzie mi ciut cieplej, niestety jeszcze trzeba czekać, aczkolwiek dziś na ulicach widziałam niezłych szaleńców rodem z plaży w Miami. Chciałam odziać się cała w kolor nude, lecz po spojrzeniu w lustro aż mnie zemdliło więc musiałam przełamać wszystko czernią.
Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą, założyłam Snapa i zaczęłam nagrywać krótkie video abyście jeszcze lepiej mnie poznali :) ( Wirginia Things )
Za kilka dni jest wyjątkowy dzień dla każdej kobiety, która jest mamą. 
26 Maja będziemy obchodzić narodowy Dzień Matki, ale już dziś chciałabym życzyć wszystkim mamą tym świeżo upieczonym jak i tym z wieloetnim stażem Wszystkiego Najlepszego, dużo zdrowia i codziennego uśmiechu , aby wszystkie troski poszły w świat i aby każdy dzień był lepszy od poprzedniego. Słowa te kieruje do wszystkich mam, lecz dwóm najbardziej wyjątkowym. Kocham Was i dziękuję że jesteście :* 











Bluzka / Top - Newlook
Pasek / Belt - Allegro
Spódnica / Skirt - Vinted
Torebka / Bag - Miss Wish
Buty / Boots - Allegro

Do następnego :*