29.04.2015

Pink Pastels & Red Ombre

Hej !

Dzisiaj w nieco innym wydaniu i mam tu na myśli odcień włosów, trochę zaszalałam jeśli chodzi o kolor ,ale czy nie każda kobieta potrzebuje czasami małej odskoczni od tego szarego życia ?
Ja nie czekając do wakacji postanowiłam poeksperymentować z pianką koloryzującą w odcieniu krwistej czerwieni przynajmniej taki miał wyjść kolor a jaki wyszedł... sami oceńcie :) Na szczęście jest to kolor ,który utrzymuje się od 6 do 8 myć. W dzisiejszej stylizacji dominuje kolor pastelowego różu, pogoda nie do końca pozwala na swobodę w ubiorze ,dlatego postanowiłam wykorzystać pudrową kamizelkę. Biała bluzka i śnieżnobiałe reeboki kontrastują delikatnie z Moją różową zdobyczą w postaci torebki z ćwiekami. Jak Wam podoba się takie połączenie? Co o tym zestawieniu sądzicie ? Dajcie znać pod postem ,a może chcielibyście mnie ujrzeć w innym stylu ? Piszcie propozycje mile widziane.









Kamizelka / Vest - Szachownica
Koszulka / T-shirt - Sklep stacjonarny
Spodnie / Pants - Lindex
Torebka / Bag - MK

Do następnego :*