12.02.2015

Walentynki w 5 minut


Hej :)

Dostałam kilka propozycji aby stworzyć posta z propozycjami prezentów z okazji Świętego Walentego. Mimo iż ja i mój partner stwierdziliśmy iż nie będziemy nic kupować z tej okazji bo My mamy Walentynki cały rok to mam kilka propozycji na prezent dla Niej i dla Niego. Mam nadzieję że choć troche Wam pomoglam ;) Enjoy :*







1. Zestaw czekoladek (dla prawdziwych łasuchów) 2.Bielizna (koniecznie na Walentynkową noc!) 3.Rękawiczki dla dwojga 4. Telegram ukryty w balonie (z cyklu zrób to sam) 5. Czekoladowe fondue 6. Liścik/laurka prosto od serca 7. Instax 8. Kubek dla niej i dla niego 9. Zapowiadany kinowy hit tegorocznych Walentynek „50 twarzy Greya” 10. Ramka na wspólne zdjęcia 11. Misiek (im większy tym lepszy) 12. Składanka z miłosnymi piosenkami 13. Zestaw poduszek dla pary14. Własnoręcznie zrobione słodkości (mówią, że przez żołądek do serca)

Mam tez kilka propozycji dodotyczących wystroju wnętrza również z tej okazji ;)



   





Udanych Walentynek kochani :*

Do następnego :)