14.12.2014

Personalizowanie Prezenty

Hej !

Jako że święta już za rogiem postanowiłam podsunąć wam kilka ciekawych pomysłów na naprawdę oryginalny i ciekawy prezent. Swój prezent dostałam wcześniej i mam nadzieje że Was zainspiruje ;)




 Ja swój prezent nosze cały czas przy sobie i mogę cieszyć nim oczy ;) , lecz kalendarz poduszka czy kubek z własnym zdjęciem może sprawić wiele radości dla Naszych bliskich. Na stronce wszystko jest ładnie wytłumaczone więc mam nadzieje że i WY znajdziecie swój innowacyjny spersonalizowany prezent.

                                                                            Photofancy.pl

        






A czy Wy macie już prezenty dla swoich bliskich? Jeśli tak podzielcie się co kupiliście :) A może ktoś z Was kupił taki spersonalizowany prezent ? Czekam na Wasze opinie ;)


                                                                 Miłego wieczoru i do następnego :*