2.04.2014

Walky

Hej kochani !
 Tak wiem bardzo długo mnie nie było ale to przez nową pracę nie mam dużo czasu dla siebie a co dopiero na bloga choć obiecuję że będę częściej tu zaglądać, no to zaczynamy :)
W ostatnim poście pytałam was w jakiej stylizacji chciałybyście mnie zobaczyć dostałam kilka propozycji i postanowiłam że pokażę się wam w stylizacji sportowej i tu mam dla Was moje miłe odkrycie. Otóż szukałam butów sportowych do biegania itd oczywiście znalazłam ale niedostępne w PL ;/
Długo się rozglądałam aż przypadkiem zaszłam do BOTI i tam odkryłam bardzo fajnie niezmiernie wygodne i o dziwo tanie buty sportowe firmy Walky, a oto kilka zdj w roli główniej moje perełki. A tu link do butów KLIK !  Nie przedłużając.... Enjoy !

 



A tutaj ja i Czarusia ;*  bardzo chciała ze mną pozować ;p

A tutaj stylizacja w formie video :)


Bluza / Blouse - @
Koszulka / T-shirt - WT
Spodnie / Pants - H&M
Buty / Boots - Walky 
Torebka / Bag - DeeZee
Olukary / Sunglasses - Ray Ban

Do następnego !