1.03.2014

Goodlookin

Witam :*
Dziś moje drogie chciałam Wam pokazać moją zdobycz , którą upolowałam w sklepie goodlookin.
Jest to kurtka parka na wiosnę w kolorze khaki, zakochałam się w niej można powiedzieć że od pierwszego wejrzenia :) Kurteczka jest po prostu GENIALNA ! :) Kurteczka posiada pikowane rękawy z eko skórki zapinana za złoty zameczek i złote napy oraz skórzany trok ściągający w pasie.  W sklepie tym możecie upolować nie tylko kurtki ale całą garderobę począwszy od bluzek skończywszy na butach. Posiadają asortyment dla kobiet jak i mężczyzn. Nie przeciągając macie tu link do sklepu i zapraszam do obejrzenia kilku fotek z tą perełką :* Enjoy !        Sklep Goodlookin                      Link do Mojej kurtki :*



Kurtak/Jacket - Goodlookin.pl
Koszula/T-shirt - h&m
Legginsy - zara
Torebka/Bag - Stradivarius
Buty/Boots - Allegro

Do następnego :* !